Sunday, January 27, 2008

بهار


اینجا بهار با تمام شکوه و زیباییش از راه رسیده. اولین گل هایی که نوید دهنده ی رسیدن بهار هستن شکفتن (عکس بالا: نیلوفر های وحشی توی باغچه ی خونمون). روز ها طولانی و طولانی تر می شن و آدم ها امید تازه ای به زندگی پیدا می کنن. این ها همه در حالیه که فقط چهل روز از زمستون گذشته. امیدوارم که سرمای ناگهانی گل های کوچولوم رو غافلگیر نکنه.
برای من بهار زیبا ترین فصل ساله. بهار آغاز شکفتنه، آغاز امید. بهار پایان تاریکیه. هر روز کمی بیشتر نور و روشنایی و به همون اندازه کمتر تاریکی. پاییز برای من خیلی زمان سخت و خشنیه. با آغاز پاییز شروع میکنم به شمردن روزها، تا وقتی که خورشید خانوم دوباره بیشتر بتابه.
خانوم شریفی، معلم درس فاسیمون، بهمون گفته بود که فروردین چمن آرا ست و اردیبهشت گل پرور. بقیه ی ماه ها رو یادم رفته. من توی ماه اردیبهشت به دنیا اومدم و ضمن این که خیلی از این بابت خوشحالم، خیلی هم به گل ها و پرورششون علاقه دارم.ـ

3 comments:

Anonymous said...

زهرا جان مبارك باشه.

اميدوارم وبلاگت هميشه سبز و پر از مطلب خوب باشه.

Anonymous said...

salam zahra jun,

Mobarake!

man belajhareaz safar bargashtam va weblogeto didam.
kheili khube injuri bishtar az hale ham ba khabar mishim.

sara

Anonymous said...

میدونی من هم عاشق بهارم. جدی اونجا بهار شده؟؟ خوش به حالت! خوش به حالت. ما هنوز داریم اینجا یخ میکنیم.